Az alábbiakban megtalálsz minden jogi tudnivalót és kikötést, mely működésünkkel kapcsolatos. Mint máshol is, itt is kiemeljük, hogy cégünk teljes mértékben megoldás-és ügyfélorientált.

Minden egyes vásárlónk történetét komolyan vesszük, és mindent megteszünk azért, hogy visszaadjuk bőrük egészségét.

Feltételek

 

Jogok és kötelezettségek

Üdvözlünk a www.chicatella.hu webhelyen, ahol a jogszabályoknak megfelelően és a webhely használatára vonatkozó, alább részletezett Feltételeknek megfelelően kínáljuk a szolgáltatásainkat.

A www.chicatella.hu nevű webhelyet (a továbbiakban: Webhely) az AdviseMyStyle Korlátolt Felelősségű Társaság, amelynek címe Godnje 23, 6210 Dutovlje, (Szlovénia) (a továbbiakban: Eladó) üzemelteti.

Az Eladó a jelen Webhely tulajdonosa, és fenntartja a jogot, hogy a jelen Feltételeket bármikor és előzetes értesítés nélkül módosítsa az alkalmazandó jogszabályokkal és a vállalat irányelvével összhangban.

Bármely módosítás a Webhelyen való közzététel napján lép hatályba.

Vállalati azonosító kártya

 

Vállalat neve: Az AdviseMyStyle, d.o.o.
székhelye: Ljubljana
Cím: Godnje 23, 6210 Dutovlje
E-mail-címe[email protected]
Telefonszám+386 30 384 245
Cégjegyzékszám: 7221142000
Adószám: SI31252761
Bírósági nyílvántartás: AJPES, Ljubljana megye
Tranzakciós számla: NKBM, D.D.,
IBAN-szám: SI56 0400 1004 9906 489
Swift/BIC: KBMASI2X

Rendelés leadása és a szerződés megkötése

 

Az Eladó és a Vevő adásvételi szerződést köt, amikor az utóbbi a Webhely webáruházán keresztül rendelést ad le. A rendelés leadását követően az Eladó egy „Chicatella-rendelés” című e-mailt küld a rendelés állapotáról, amely tartalmazza a rendelés számát.

Ettől a pillanattól kezdve minden ár és egyéb feltétel rögzített az Eladó és a vevő számára.

A vevő az a személy, akinek személyes adatait a rendelés leadásakor megadják. Ezen adatok megváltoztatása a rendelés feldolgozása alatt nem lehetséges.

Az adásvételi szerződést (azaz a rendelés állapotáról szóló első e-mailt) a Webhely szerverei a vásárlást követő két évig tárolják, kizárólag a vásárlás bizonyítása céljából.

Fizetési módok

 

Ez a Webhely lehetővé teszi, hogy többféle módszerrel fizess:

Pro forma számlával,

utánvétellel,

PayPal-on keresztül,

fizető- vagy bankkártyával (Mastercard, Visa, Visa Electron és American Express).

Számla kiállítása

A rendelés leadása, kifizetése és leszállítása után az Eladó számlát küld a vevő e-mail-címére. A számla részletezi a vásárlással kapcsolatos összes költséget.

A vevő felelőssége, hogy a megadott adatok helyesek és érvényesek legyenek.

Kézbesítés

 

Kézbesítési idő

A becsült kézbesítési idő a raktáron lévő cikkek esetében 3-4 munkanap (Szlovénia területén).

A raktáron nem lévő cikkek esetében és nemzetközi kézbesítés esetén a becsült szállítási idő 5–10 munkanap.

A becsült kézbesítési idő néha meghosszabbodhat vis maior és egyéb előre nem látható körülmények miatt, beleértve a postai szolgáltatókat érintő körülményeket is.

Kézbesítési költségek

A kézbesítési költség országonként eltérő, és azt a vevő fizeti.

Az ingyenes szállítást tartalmazó promóciós ajánlatokat külön jelöljük, és azokat az Eladó szükség esetén bármikor megszüntetheti.

Kézbesítési adatok

Az Eladó szállítási partnere a DPD Korlátolt Felelősségű Társaság.

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy más kézbesítési céget válasszon, ha ez a rendelés hatékonyabb teljesítését jelenti.

Kézbesítéssel kapcsolatos problémák

 

Az Eladó nem vállal felelősséget az áru sérüléséért, hibájáért vagy elvesztéséért, miután a csomag szállítása folyamatban van. Az Eladó nem vállal felelősséget a csomagból hiányzó cikkekért, vagy ha a csomag felbontottnak tűnik.

A fent felsorolt helyzetekben a vevőnek panaszt kell tennie a DPD Korlátolt Felelősségű Társaságnál.

A pontos kézbesítési határidőről bármikor érdeklődhetsz e-mailben ([email protected]).

A szerződés felmondása és a felmondás hatásai

 

Visszáruval kapcsolatos irányelvek – alapelvek

Ha a vevő nem elégedett a megvásárolt termék(ek)kel, a termék(ek) a vevő saját költségén visszaküldhető(k). Az Eladó visszatéríti a termék(ek)re kifizetett összeget, feltéve, hogy a vevő nem használta fel a megvásárolt termék több mint egyharmadát.

A vevő nem köteles visszaküldeni a kapott terméket a visszatérítés érdekében, azonban, ha így dönt, megtagadjuk tőle a webáruházunkhoz való hozzáférést, és megtiltjuk a tőle származó jövőbeli vásárlást.

Visszáruval kapcsolatos irányelvek – formalitások

 

Minden távollevők között kötött szerződés esetén a fogyasztónak joga van 14 napon belül felmondani a szerződést az Eladóval e-mailben vagy bármely más megfelelő kommunikációs csatornán keresztül történő kapcsolatfelvétel útján. A fogyasztónak nem kell megindokolnia döntését.

A 14 napos határidő a megvásárolt termék kézbesítését követő napon kezdődik.

Az Eladónak a szerződés felmondásáról szóló értesítését követően a vevőnek 14 napon belül vissza kell küldenie az árut az Eladónak; a csomagot erre a címre kell címeznie és visszaküldenie:

AdviseMyStyle, d. o. o.,

Godnje 23,

6221 Dutovlje

Slovenia

A vevő köteles sértetlenül, eredeti csomagolásban és mennyiségben visszaküldeni a terméket az Eladónak, kivéve, ha a termék megsemmisült, elveszett vagy a termék mennyisége a vevő hibáján kívül megváltozott. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha a termék lejárt, allergiás reakciót váltott ki, vagy bármilyen más hasonló negatív hatása volt.

Ilyen esetekben a vevő követelést nyújthat be hozzánk.

Az áru Eladóhoz történő visszaküldésekor a vevőnek mellékelnie kell a megvásárolt áruról szóló számlát, személyes adatait és azt a tranzakciós számlát, amelyen keresztül a vevő szeretné megkapni a visszatérítést.

A vevőnek (fogyasztónak) az Eladónak a szerződés felmondásáról való tájékoztatását követő 14 napon belül vissza kell küldenie az árut.

Az Eladó a visszaküldött áru átvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a vételárat.

Ha a vásárlás során promóciós vagy kedvezményre feljogosító kódokat használtak fel, ezek a kódok a szerződés felmondásakor kedvezménynek számítanak, és nem számítanak bele a visszatérítésbe.

Csak a kifizetett vásárlási érték kerül vissza a vevő megadott tranzakciós számlájára, bár a vevő egy új promóciós kódot is kap, amelyet az esetleges következő vásárláskor használhat fel.

A szerződés megszűnésekor az ajándékkártyák fizetési formának számítanak, így a felhasználónak egy azonos értékű ajándékkártya formájában visszatérítik a pénzt.

Az ajándékkártyák nem válthatók készpénzre.

Visszaküldési költségek

 

A szerződés felbontása után a vevőnek csak a csomagnak az Eladóhoz való visszaküldéséhez szükséges szállítási költséget kell megfizetnie.

A visszaküldéssel kapcsolatos elérhetőségi adatok:

[email protected]

Felelősség az áruk hibáiért

 

Az Eladót a szerződés kötelezi arra, hogy az árut a fogyasztó rendelkezésére bocsássa, és ő felel az áru hibájáért.

Hibás áru:

  • Az áru nem rendelkezik a termék szokásos használatához szükséges tulajdonságokkal.
  • Olyan áruk, amelyek nem rendelkeznek a különleges rendeltetésű használathoz szükséges tulajdonságokkal, feltéve, hogy a vevő az árut erre a különleges célra vásárolta, és ismerte vagy ismernie kellett volna ezt a célt.
  • Olyan áruk, amelyek nem rendelkeznek a kifejezetten vagy hallgatólagosan elfogadott vagy meghatározott tulajdonságokkal.
  • Az Eladó által a vevőnek átadott, de a mintának nem megfelelő áruk, kivéve, ha a minta szigorúan tájékoztató jellegű volt.
  •  

A vevő akkor élhet a hibás termékfelelősségen alapuló követelésérvényesítési jogával, ha a hibát két héten belül bejelenti az Eladónak.

A vevő felelőssége, hogy tájékoztassa az Eladót a hibáról és részletes leírást adjon, valamint biztosítsa, hogy az Eladó megvizsgálhassa a hibás terméket.

A vevő hibával kapcsolatos követelése elutasítható, ha a vevő nem a termék használati utasításának megfelelően kezelte a terméket.

A hibás árukra vonatkozó hibákkal kapcsolatos követelések benyújtásának jogát a fogyasztóvédelmi törvény határozza meg részletesebben.

Szerzői jog

 

Az ezen a Webhelyen található minden szöveg, grafika, kép és egyéb multimédiás tartalom, ikonok, hang- és videotartalom, logók, szlogenek, kereskedelmi leírások és egyéb tartalom az Eladó kizárólagos tulajdonát képezi.

A fent felsorolt tartalmak felhasználása, sokszorosítása, másolása, módosítása, újraközlése, továbbítása, megjelenítése, értékesítése, engedélyezése, terjesztése vagy kereskedelmi előnnyé alakítása szigorúan tilos. A tartalom bármilyen, a jelen feltételekkel és a jogszabályokkal ellentétes felhasználása tilos, kivéve az Eladó előzetes írásbeli engedélyével.

A jelen Webhelyen található összes tartalom összeállítása (azaz összegyűjtése, elrendezése és összeállítása) az Eladó kizárólagos tulajdonát képezi.

Tilos a tartalommal visszaélni vagy azt olyan módon átalakítani, amely aláássa vagy lejáratja az Eladót és a Chicatella márkát, beleértve a zavart keltő, illetve az alkalmazandó törvényeket vagy rendeleteket sértő módokat is.

Árképzés

 

A Webhelyen feltüntetett árak €-ban (euróban) értendők és tartalmazzák az áfát.

Fenntartjuk az árváltoztatás jogát.

A termékeink árai a rendelés leadásakor érvényesek, és változhatnak.

Az árak minden rendelkezésre álló fizetési módra érvényesek, és mindig a jelen feltételekkel összhangban kerülnek feltüntetésre.

A feltüntetett árak kizárólag a www.chicatella.hu webhelyen történő online vásárlásra érvényesek, és eltérhetnek a más értékesítési pontokon feltüntetett áraktól.

Minden ár a termék árát jelzi, és nem tartalmazza a szállítási vagy kézbesítési díjat, hacsak másképp nincs feltüntetve.

A legújabb és legpontosabb adatok szolgáltatása érdekében tett erőfeszítéseink ellenére előfordulhat, hogy elírás vagy mulasztás miatt tévesen adjuk meg az árakat. Ilyen esetekben, illetve ha a termék ára a rendelés feldolgozása során változik, értesítjük a vevőt, és lehetőséget adunk neki a rendelés törlésére, az Eladó pedig felajánlja, hogy olyan megoldást talál, amely mindkét fél számára egyaránt előnyös.

A különleges vagy kedvezményes ajánlatok lejárati dátumai eltérőek, ezért minden egyes promóciós ajánlaton belül kerülnek meghatározásra.

Kedvezményre feljogosító kódok

 

A kedvezményre feljogosító kód vagy promóciós kód kedvezményt biztosít a vevőnek a Webhelyen leadott rendelések esetén.

A kedvezményre feljogosító kódok hirdetésekben, e-mailekben vagy más médiában – beleértve a közösségi médiát is – találhatók.

A kedvezményre feljogosító kód lehet kedvezmény, ajándék vagy egyéb előnyök.

Minden kedvezményre feljogosító kódnak van lejárati ideje, és a határidőn belül fel kell használni ahhoz, hogy érvényes legyen.

A kedvezményre feljogosító kód használata

 

Válaszd ki a megvásárolni kívánt termékeket, és helyezd őket a kosárba. A fizetési folyamat végén írd be a kedvezményre feljogosító kódot a „Promóciós kód” mezőbe, majd kattints a „Kód használata” gombra.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy rendelésenként csak egy kód alkalmazható.

Mihelyt megadod a kedvezményre feljogosító kódot, a kedvezmény automatikusan érvényesül, és a megfelelő összeg levonásra kerül a rendelés árából.

A kedvezmények nem kombinálhatók.

A felelősség korlátozása

 

Hacsak a termékértékesítést és a Webhelyen keresztül lebonyolított tranzakciókat formalizáló általános feltételek másként nem rendelkeznek, az Eladó sem hallgatólagosan, sem kifejezetten nem tudja garantálni, hogy a Webhelyen található valamennyi tartalom mentes az eltérésektől és pontatlanságoktól.

A legújabb és legpontosabb információk szolgáltatása érdekében tett erőfeszítéseink ellenére egyes információk elírás vagy egyéb hibák miatt pontatlanok lehetnek.

Az Eladó nem vállal felelősséget semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, amely a Webhelynek a felhasználó engedélye nélküli használatából eredhet.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy vannak olyan feladatok, amelyeket az Eladó nem fogadhat el, így azok elutasításra kerülnek.

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy bármilyen rendelést elutasítson vagy töröljön, bármilyen okból, amelyet az Eladó saját belátása szerint határoz meg.

Mivel egyes események rendelési vagy mennyiségi problémákat, árazási problémákat, termékinformációs problémákat vagy fizetési rendszerekkel kapcsolatos problémákat okozhatnak, az Eladó a rendelés elfogadása előtt további ellenőrzést kérhet.

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy bármikor, előzetes értesítés nélkül és saját belátása szerint felmondja a szerződést, vagy visszavonja a jelen Feltételekben meghatározott jogait és kötelezettségeit, és azonnal megtagadja a hozzáférést a Webhelyhez, letiltva a felhasználó jelszavát és fiókjának azonosítóját, valamint részben vagy egészben megakadályozza a www.chicatella.hu webhely további használatát csalás vagy jogosulatlan, illegális tevékenység gyanúja miatt.

A jelen szerződés felmondása nem érinti az ügyfélnek a szerződés felmondását megelőző időpontra vonatkozó jogait és kötelezettségeit. Ez magában foglalja a fizetésekkel kapcsolatos kötelezettségeket is.

Vitarendezés

 

Panaszok

 

Az Eladó tiszteletben tartja a hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályokat, és igyekszik eleget tenni a panaszkezelés hatékony rendszerének biztosítására vonatkozó kötelezettségének.

Az Eladó hatékony panaszkezelési rendszert kínál, amelyben a felhasználó (vevő) bármikor kapcsolatba léphet egy konkrét személlyel telefonon vagy e-mailben.

Amennyiben probléma merül fel, a vevő elérhet minket a telefonszámunkon (+386 30 384 245), vagy panaszt tehet e-mail-címünkre írva ([email protected]).

A panaszkezelési folyamat bizalmas.

Az Eladó 5 munkanapon belül visszaigazolja, hogy megkapta a panaszt, és tájékoztatja a felhasználót (vevőt), hogy mennyi ideig tart a panaszkezelési folyamat, valamint tájékoztatja a vevőt a folyamat előrehaladásáról.

Az Eladó a legjobb tudása szerint megpróbálja a vitás kérdéseket kölcsönösen elfogadható módon megoldani.

Amennyiben nem sikerül kölcsönösen elfogadható eredményre jutni, a jogvita kizárólag a ljubljanai helyi bíróság joghatósága alá tartozik.

Az Eladó és a felhasználó (vevő), mint az elektronikus kommunikációban részt vevő felek megállapodnak abban, hogy minden elektronikus üzenet elfogadható és érvényes a bíróság előtt.

Jogalap

 

A jelen Feltételek, valamint az Eladó és a felhasználó (vevő) közötti valamennyi jogvita a szlovén anyagi és eljárásjog hatálya alá tartozik, amelyek közül egyik sem alkalmazza a nemzetközi magánjogi szabályokat, amelyek eltérnek bármely más jog alkalmazása felé.

Minden olyan jogviszony, jog és kötelezettség, amely nem tartozik a jelen Feltételek hatálya alá, a kötelezettségvállalási törvénykönyvben, az elektronikus kereskedelmi piacról szóló törvényben, a személyes adatok védelméről szóló törvényben és a fogyasztóvédelmi törvényben közzétett rendelkezések hatálya alá tartozik.

Alternatív vitarendezés

 

A jogszabályoknak megfelelően az Eladó nem ismeri el az alternatív, bíróságon kívüli fogyasztói vitarendezés egyik végrehajtóját sem olyan illetékes szervnek, amely a fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezéséről szóló törvény alapján képes lenne a fogyasztók által kezdeményezhető fogyasztói jogviták rendezésére.

Az ODR platform alapja a fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezéséről szóló törvény és az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete az online vitarendezésről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról.

Ezek a feltételek az utolsó frissítés időpontjától (2021. február 5.) érvényesek.

Kellemes nézelődést és vásárlást!

A Te Chicatella csapatod

Ne maradj le az egészséges bőr érzetéről

Elkeserítő a tartós vagy időszakosan kiújuló száraz bőr? Tudjuk – mi is jártunk a cipődben. Ideje végleg leszámolni az égő, viszkető, száraz bőr okozta kellemetlenségekkel.

Kényeztesd magad és szeretteid egy olyan krémmel, mely jótékony hatásai azonnaliak és maradandók.

2 x Chicatella
krém

2 x 55 ml

24040Ft

– Gazdaságos családi kiszerelés
– Vásárlóink legnépszerűbb választása
– INGYENES kiszállítás

1 x Chicatella
krém

1 x 55 ml

12020Ft

+ kiszállítási díj

Teljeskörű biztonság és megbízhatóság az alábbi fizetési módok használatával: